Sunday, July 17, 2011

Sedapnyeee Cendol Pulut dengan Durian....xde durian pun xpe janji cendol huhu...

Assalamualaikum semua...sehat ?? lama x tulis blog, semalam encik Hidayat Ul-Faiq de tanya " Sayang tak update blog ker ?" haa lebih kurang gitu la dia punya dialog...nak gitau details x boleh bahaya tuk kanak2 bawah umur hihihi....

ok la hari ni nak gtaw Millo ngidam nak makan cendol pulut  la time2 sekarang nih...ish !!!
Sejak rumah under construction nih, (paham2 la orang nak raya kan !!!), eh tunggu bukan rumah Millo tapi rumah makcik Millo...debu tu bukan main dasat merebak...kulit ase kejap2 kering...tekak memang gatal da so batuk tu jangan cakap...muka ni dah naik kering giler baru kulit nak elok berkilat dah jadi makin terus kusamnye...

papehal pun nah Millo sedekah cendol pulut kasi korang santap...hehehe naseb bukan bulan Ramadan ye dak..kalo x wat tambah dosa je hehehe...


8 comments:

Si DauN CeRi said...

uwaaaa.. sedapnya cendol durian. durian kampung kalau pekena memang mantap abes. sy pnah makan dgn terlalu gigh sampai demam.. bibir kering sampai pecah2.. hu2

Si DauN CeRi said...

uwaaaa.. sedapnya cendol durian. durian kampung kalau pekena memang mantap abes. sy pnah makan dgn terlalu gigh sampai demam.. bibir kering sampai pecah2.. hu2

nub said...

belenja ayaq lioq!

faa.rosli said...

xsedap tgk duyan tuh!!hikhik

♛ Azie Azra ♛ said...

sangat kejam buat azie terliur jauh2 kat sini. wuuuuuuuu

p/s : header tu kwn buatkan. azie tak reti =(

SYAFIQAHSALEH said...

alahai macam sedap je..nyum nyum :D

zaly said...

Emmmm..nyammm nyammmm

.:hana radzi:. said...

terliur la plk...dah lma x mkn cendol pulut...yumyumyum!

Post a Comment