Sedapnyeee Cendol Pulut dengan Durian....xde durian pun xpe janji cendol huhu...

3:45:00 PM 8 Comments A+ a-

Assalamualaikum semua...sehat ?? lama x tulis blog, semalam encik Hidayat Ul-Faiq de tanya " Sayang tak update blog ker ?" haa lebih kurang gitu la dia punya dialog...nak gitau details x boleh bahaya tuk kanak2 bawah umur hihihi....

ok la hari ni nak gtaw Millo ngidam nak makan cendol pulut  la time2 sekarang nih...ish !!!
Sejak rumah under construction nih, (paham2 la orang nak raya kan !!!), eh tunggu bukan rumah Millo tapi rumah makcik Millo...debu tu bukan main dasat merebak...kulit ase kejap2 kering...tekak memang gatal da so batuk tu jangan cakap...muka ni dah naik kering giler baru kulit nak elok berkilat dah jadi makin terus kusamnye...

papehal pun nah Millo sedekah cendol pulut kasi korang santap...hehehe naseb bukan bulan Ramadan ye dak..kalo x wat tambah dosa je hehehe...


8 comments

Write comments
Si DauN CeRi
AUTHOR
July 17, 2011 at 7:17 PM delete

uwaaaa.. sedapnya cendol durian. durian kampung kalau pekena memang mantap abes. sy pnah makan dgn terlalu gigh sampai demam.. bibir kering sampai pecah2.. hu2

Reply
avatar
Si DauN CeRi
AUTHOR
July 17, 2011 at 7:17 PM delete

uwaaaa.. sedapnya cendol durian. durian kampung kalau pekena memang mantap abes. sy pnah makan dgn terlalu gigh sampai demam.. bibir kering sampai pecah2.. hu2

Reply
avatar
nub
AUTHOR
July 17, 2011 at 11:12 PM delete

belenja ayaq lioq!

Reply
avatar
faa.rosli
AUTHOR
July 18, 2011 at 8:45 AM delete

xsedap tgk duyan tuh!!hikhik

Reply
avatar
July 20, 2011 at 1:29 PM delete

sangat kejam buat azie terliur jauh2 kat sini. wuuuuuuuu

p/s : header tu kwn buatkan. azie tak reti =(

Reply
avatar
SYAFIQAHSALEH
AUTHOR
July 24, 2011 at 3:07 PM delete

alahai macam sedap je..nyum nyum :D

Reply
avatar
zaly
AUTHOR
August 5, 2011 at 11:31 PM delete

Emmmm..nyammm nyammmm

Reply
avatar
August 18, 2011 at 9:57 PM delete

terliur la plk...dah lma x mkn cendol pulut...yumyumyum!

Reply
avatar