Sedapnyeee Cendol Pulut dengan Durian....xde durian pun xpe janji cendol huhu...

3:45:00 PM 8 Comments A+ a-

Assalamualaikum semua...sehat ?? lama x tulis blog, semalam encik Hidayat Ul-Faiq de tanya " Sayang tak update blog ker ?" haa lebih kurang gitu la dia punya dialog...nak gitau details x boleh bahaya tuk kanak2 bawah umur hihihi....

ok la hari ni nak gtaw Millo ngidam nak makan cendol pulut  la time2 sekarang nih...ish !!!
Sejak rumah under construction nih, (paham2 la orang nak raya kan !!!), eh tunggu bukan rumah Millo tapi rumah makcik Millo...debu tu bukan main dasat merebak...kulit ase kejap2 kering...tekak memang gatal da so batuk tu jangan cakap...muka ni dah naik kering giler baru kulit nak elok berkilat dah jadi makin terus kusamnye...

papehal pun nah Millo sedekah cendol pulut kasi korang santap...hehehe naseb bukan bulan Ramadan ye dak..kalo x wat tambah dosa je hehehe...