Wednesday, December 22, 2010

Demam..:((

Salam semua...
mesti ada yang cakap, ape la Millomocca ni demam pun nak bagitau satu donia...
bajet diri tu Emma Watson, Paris Hilton, dan lain2...


Millo bukan bajet diri ke hape, tapi kalau da ada iras2 Eva mendez tu Millo rasa x salah nak gedik sama tulis yang Millo demam kan....
lalala...

Korang x faham perasaan seorang individu yang berada jauh dari ibu bapa macam aku nih..
ye la aku kat As ni, mak bapak kat London sana, macik kat Spain isketambola tu, kakak pulak kat err weyh ee bagi alamat tetap hang, aku kompius ...ok, senang citer Melbourne lah.

Semua jauh2 bagai, macam mana nak jumpa ketemu kan...
terpaksa la membujang di rantau orang untuk lagi sekali ...
owh, aku rasa mungkin aku demam kli ni sebab rindukan mereka-mereka itu....


Eva mendez dah demam, korang tak kesian ker weyh !!

da demam2 ni kan, selera pulak buat hal...dah la dapur rumah tu tak berasap sebab oder tong gas x sampai2 lagi...terpaksa la Millo tahan perasaan ,nafsu makan nih....

nak citer kat korang kan, sejak petang tadi lepas Millo makan ikan pari bakar cicah air asam, ade ulam2 sikit, ade sambal tumis ikan n sayur kacang buncis sikit...da cukup buat Millo makan sampai licin pinggan...sayangnya lepas 2 jam Millo rasa lapar balik...
mungkin hormon tak seimbang kot time2 demam nih tu yang jadi gitu tu...

kalau ibu baca ni, kami nak ibu buat kat kami...

>> sup ayam letak kentang banyak2 bubuh daun saderi macam wonder pets selalu makan tuh...;D
>> ayam masak lada hitam ala jawa yang ada ubi kentang n soun banyk2..hehehehe
>>daging masak berlada yang pedas hao hao tuh...perghh leleh air liur aku
nakkkk....warghhhh sedap nya kalau dapat makan sekarang ni...nak nak nakk!!!!

k lah...nak g tido dulu...
tata...

lebiu muah3...nah amik virus aku sikit wat kenang2an...hahaha



11 comments:

Hanna Vonný said...

Ala..siannya
Get well soon k my dear..=)

Hanna Vonný said...

alaa.. Siannya
Get well soon k my dear..=)

Millomocca Danique said...

Tenkiu yunk...hope so huhu

nub said...

alala..nah 2 kupang..p beli panadol na...

=)

Millomocca Danique said...

hahaha mekaseb nub...
wat susah2 ja..alang2 bg la 200 teros hehehe :D

EEan said...

kamn dah demam.. ni mesti sebab byk sgt blogwalking nih..

Tuan Penasihat said...

alah siannya demam.
samalah kita. dok berasa x sedap badan jani. kawan kawan opis dah 2 3 org keda dengki. eh bukan denggi.
takut loorrrr...

Millomocca Danique said...

eean: hahaha bnyk BW pun bole demam meh...hahaha

tuan penasihat: semoga tuan penasihat cepat sembuh...org kena denggi ni org petua minum sup ketam banyk2...

AIN ADELIN said...

ain followed.. :)

Wan Hafisah Collection's said...

tak pdn dengan x sihat, selera! Mak ai! Millo millo sungguh!

Millomocca Danique said...

teheee...;))

Post a Comment